rukous2.jpg



  • Varjele rakkaita ihmisiäni ja nelijalkaisia perheenjäseniäni. He ovat minulle kaikki kaikessa eikä minulla ole ketään muuta. Anna heidän ymmärtää, miten paljon heitä rakastan ja miten tärkeitä ja korvaamattomia he minulle ovat. Auta heitä ymmärtämään minun tarpeitani. Mikäli kohtalo tuo elämääni muutoksia, anna minulle rohkeutta sopeutua niihin.


  • Annathan minun nauttia turvallisesta elämästä. Olen muiden armoilla enkä voi vaikuttaa itse asioihini. Pyydän oikeudenmukaista arkea, jossa saan toteuttaa itseäni sillä tavalla, johon minut on luotu. Olen kiitollinen siitä, että olen etuoikeutettu ja saan elää mäyräkoiran elämää. Merkiksi kiitollisuudestani näytän kiintymykseni päivittäin lähimmäisilleni.


kivell%C3%A42.jpg


  • Käytökseni saattaa olla välillä ei-toivottua. Olen mäyräkoira, enkä aina halua ymmärtää, mitä minulta toivotaan. En aina jaksa keskittyä ja minulle saattaa sattua vahinkoja, kun teen ja touhuan. Pyydän läheisilleni ymmärrystä kantamaan yli pienten, vaikeiden hetkien... koska ne kuuluvat kokonaisuuteen, enkä olisi minä ilman tätä toistakin puolta luonteestani. Vaikka välillä tonttuilen, kiintymykseni on ja pysyy. Se ei vähene yhtään silloinkaan, kun juoksen kuurona metsässä. Se vain unohtuu hetkeksi.


  • Olen hyvin anteeksiantavainen ja hyväksyn läheisissäni monenlaisia virheitä. En koskaan arvostele ketään heidän tekemistensä tai sanomistensa vuoksi. Jokainen ihminen ja eläin on lähtökohtaisesti minulle yhtä arvokas riippumatta rodusta, väristä, koosta tai ulkonäöstä. Joitain kokemiani asioita minun on kuitenkin vaikea antaa anteeksi. Muistan kokemani vääryydet. Säästä siis minut epäoikeudenmukaisuudelta ja kohtuuttomuudelta. Anna minun elää ilman kipuja, jos se vaan mahdollista on. Anna minun nauttia pienistä, yksinkertaisista asioista ja rutiineista. Ne tekevät minun kaikkein onnellisimmaksi.


  • Tehtäväni täällä maan päällä on tuoda iloa, valoa ja lämpöä läheisteni elämään. Olen täällä kuitenkin vain käymässä. Kun en enää jaksa, anna läheisilleni voimia tehdä vaikeita päätöksiä. Anna heille rohkeutta olla armollinen ja auta heitä ymmärtämään, mikä on minulle parhaaksi. Anna heille vahvat ja lämpimät kädet loppuun saakka. Jätä heille kauniit muistot ikuisiksi ajoiksi.


Aamen.


p%C3%A4%C3%A4painuu2.jpg